اعلام ارتباطات درماني و مجاز    براي استاد بزرگ راه حقيقت

 استاد محمد علي طاهري عزيز دانشمند و ابر مرد حقيقت جوي زمانه  و بنیانگذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی 

 از تاریخ  1390/02/14  بازداشت و تا کنون در زندان به سر می برند 

فقط با این آدرس وارد سایت شوید

آدرس اصلی 
سايت سايمنتولوژي - فرادرماني
WWW.ERFANEKEIHANI.COM

اخبار مهم

متن نامه دوم خطاب به قاضی احمدزاده

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

به نام بي نام او
قابل توجه همراهان محترم عرفان کيهاني (حلقه)
گروه خبري سايت
متن نامه دوم خطاب به قاضی احمدزاده

متن نامه دوم خطاب به قاضی احمدزاده که در ارتباط با اتهامات غیرواقعی نسبت داده شده به استاد محمدعلی طاهری تهیه شده. در طوماری پارچه‌ای، ذیل این نامه امضای بیش از سه هزار نفر از شاگردان محمدعلی طاهری نقش بسته است.

ریاست محترم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب

احتراماً؛ اینجانبان امضاءکنندگان ذیل، ضمن تقدیم بخش‌هایی ازمتن مقالات نوشته شده توسط آقای محمدعلی طاهری که طی سال‌های قبل از۱۳۹۰ در نشریات، مجلات و روزنامه‌های داخل کشور به چاپ رسیده، به عنوان شاگردان ایشان شهادت می‌دهیم در هیچ بخشی از مطالب عنوان شده در کلاس‌های عرفان حلقه، با موارد ناقض این مطالب برخورد نداشته‌ایم.

همچنین درارتباط بااتهامات غیرواقعی به ایشان مبنی بر عدم التزام به نماز و وظایف دینی، همواره به صوت اذان و شهادتین قرائت شده توسط آقای محمدعلی طاهری مراجعه و نسبت به پایبندی وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع اطمینان حاصل نموده‌ایم.

الف)بخشی از متن مقاله «تأملی درباره الصلوة»:

 برای اقامه «الصلوة» می‌ایستم تابگویم نظام بندگی او را برپا می‌کنم و تعظیم (رکوع) می‌کنم تانشان ادای احترام بر او باشد وبگویم آنچه را که خواسته است با جان و دل پذیرفته‌ام و سجده می‌کنم تابگویم به درجه‌ی تسلیم رسیده و دربرابر «او» با خاک یکسان شده‌ام.

«الصلوة» آغاز و تجدید پیمان‌ها و تعهدات است؛ از پیمان ایاک نعبد و ایاک نستعین گرفته تا تعهداتی که به دنبال آن ضرورت می‌یابد، زکات، انفاق، خمس و... اگر در جامعه‌ای فقیر و یتیمی بی‌سرپناه و گرسنه وجود داشته باشد، معلوم می‌شود که تعهدات مربوط به برپایی «الصلوة» اجرا نشده است و در اینصورت است که خداوند می‌فرماید: «وای بر نمازگزاران، آنانی که در این امر سهل‌انگاری می‌کنند»، و این سهل‌انگاری باعث بازداشتن از احسان و گرسنه ماندن عده‌ای می‌شود.

 ب) بخشی از مقاله «آسیب‌شناسی خانواده»:

امروزه اصلی‌ترین فایده‌ای که درباره ازدواج ذکر می‌شود، این است که فساد را در جامعه کاهش می‌دهد؛ اما اگر به ازدواج این نگاه کمّی را داشته باشیم، سطح آن را در سطح ارضای غریزه کاهش داده‌ایم، همچنین اگر در خانواده‌ها شاهد این باشیم که پدر یا مادر به راحتی حاضر است از فرزند خود بگذرد و به جدایی از همسر تن‌دهد، اعتبار خانواده در فرهنگ جامعه سقوط کرده است.

در دوران ابتدایی پس از انقلاب اسلامی در ایران، ازدواج‌های ساده رواج یافت و جزیی از فرهنگ جامعه شد که اگر ادامه می‌یافت، آثار مثبت فراوانی داشت؛ اما با آغاز جنگ ایران و عراق و تحولات اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن که موجب شد عده‌ای فرصت‌طلب به ثروت‌های بادآورده دست یابند، فرهنگ تجمل پایه‌گذاری شد و دیگران را نیز به تشریفات مختلف از جمله تشریفات در ازدواج دچار کرد. بااین سنت‌شکنی، ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شد و فرهنگی که می‌رفت تا معیارهای ازدواج را اصلاح کند و با ساده‌زیستی، اساس تشکیل خانواده را بر محورهای ارزشمند قرار دهد، ازدست رفت.

ج) بخشی از مقاله «در رواق رمضان»:

یکی از زمان‌های مقدسی که در دین اسلام به خودسازی اختصاص یافته و برپایه‌ی عبادت روزه در آن مقرر شده است تا انسان بتواند از طریق آن به فیوض الهی دست یابد، ماه مبارک رمضان است. می‌توان گفت که «رمضان» تابش نور شدید فیض الهی است.
برترین نتیجه فیض الهی، اشراق و ادراک از جمله درک حضور حق است. درک حضور الهی در محضر او، درجات مختلفی دارد و در تاریخ اسلام، اولین کسی که به اوج این رمضان دست یافت، پیامبر اکرم(ص) بود.

«رمضان» واقعی، مانع از نفوذ شیاطین در وجود انسان می‌گردد. نگاه مستقیم به سوی خداوند(که به هیچ جهتی منحرف نشود)، بزرگ‌ترین ایمنی از شیاطین را فراهم می‌آورد و راه نفوذ را برآن می‌بندد؛ ویا به عبارت دیگر، معطوف شدن به خداوند، اجابت دعوت فصل «فاستقیموالیه» است که دست شیطان را کوتاه می‌کند.

د) بخشی از مقاله «با اولیای الهی»:

نقش اولیای الهی در زندگی انسانهای حقیقت‌جو قابل انکار نیست؛ زیرا این انسان‌های متعالی، درمسیر کمال افراد حقیقت‌طلب، نقش علائم‌الطریق را ایفامی‌کنند. آنها بهترین دعوت‌کنندگان به پیام‌های آسمانی «لااله‌الاالله» و «فاستقیموالیه» هستند و انگشت اشاره‌ی هرکدام به سوی خداونداست.

ه)بخشی از مقاله «فلسفه غیبت و مفهوم انتظار»:

جریان ظهور یک بازی نیست؛ مهمترین جریان تاریخی در کل تاریخ بشریت است و آبروی بشر در گروی وقوع آن است. نقش مهم موعود در سیر کمالی بشر، به نتیجه رساندن تمام تلاش‌های کمال‌جویانه در کل تاریخ است. بشر عهد‌آخر، برای هدایت یافتن در مسیرکمال، به یک هادی برگزیده و لایق نیازدارد که همان موعود است. به بیان دیگر، نقش این هادی کمال، از این نظر اهمیت دارد که جریان ولایت را ادامه می‌دهد و تلاش‌های انبیاء و اولیاء، در جهت به کمال رساندن بشر را به ثمر می‌رساند.

با آرزوی توفیق الهی
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

کانال تلگرام سايت

Buzz it!Digg it!Share in FacebookTweet it!

0
Powered by www.mahsanco.ir

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

مقالات استاد محمد علي طاهري

گزيده

ورود اعضا / عضویت

آمار بازدیدکنندگان

561540631
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه قبل
مجموع
4821
7012
47644
12491352
143518
302440
561540631

Server Time: 2018-07-20 19:04:17

Google Translator

معرفی سایت به دوستان


Design BY ErfaneKeihani.tk